S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3GEOGRASS Vytvořili jsme novou značku příslušenství pro malotraktory a traktory - Značka vytvořená pro...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 36 000 Kč (1 411 EUR)
skladem
naše cena 95 600 Kč (3 748 EUR)
skladem
naše cena 26 000 Kč (1 019 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 22 000 Kč (862 EUR)
skladem
naše cena 227 480 Kč (8 917 EUR)
skladem
naše cena 24 990 Kč (980 EUR)
skladem

ANKETA

Jak se vám líbí naše nové stránky A-ago.cz

Velice moc 38% Strašně moc 28% Nemnoho 20% Vůbec 13%

Reklamační řád

 

Reklamační řád

 

  • Vztahy mezi zákazníkem a prodávajícím při uplatňování práv z odpovědnosti za vady se řídí platnými právními předpisy (zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění) a tímto reklamačním řádem.

  • Zákazníkem se rozumí spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

Článek 2 - Právo na uplatnění reklamace

  • Práva z odpovědnosti za vady (reklamaci) lze uplatnit v prodejně firmy Petr Bareš A-agro.

  • Zákazník je povinen při uplatnění reklamace předložit originál dokladu o zakoupení zboží, který slouží jako záruční list.

  • Při uplatnění reklamace obdrží zákazník reklamační protokol, který mu slouží jako doklad při vypořádání reklamace. Zákazník je povinen při sepisování reklamačního protokolu uvést úplné a správné údaje, jejich úplnost a správnost potvrzuje podpisem reklamačního protokolu.

  • Reklamace není oprávněná v případech, vznikla-li závada nebo poškození:

  • prokazatelně nesprávným užíváním výrobku (např. užíváním v rozporu s návodem k použití či v rozporu s pokyny uvedenými na obalu výrobku či v záručním listě, užíváním v rozporu s obecně známými pravidly užívání předmětného výrobku, provozem při nesprávném napájecím napětí, anebo jiným nesprávným jednáním uživatele)

  • prokazatelně nedovolenými zásahy do přístroje, živelnou katastrofou, mechanickým poškozením výrobku.

  • nese-li předložený záruční list zjevné známky provedených změn údajů nebo je-li na výrobku odlišné výrobní číslo od toho, jež je uvedeno v záručním listě.

Článek 3 - Odpovědnost prodávajícího

  • Firma Petr Bareš při prodeji zboží odpovídá za to, že zboží má stanovenou jakost, množství, míru a hmotnost.

  • Zboží musí být bez vad a musí odpovídat technickým normám.

Článek 4 - Odpovědnost za vady a záruční doba

  • Prodávající odpovídá zákazníkovi, že věc při převzetí nemá vady.

  • Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí věci zákazníkem, má se za to, že byla vadná již při převzetí, pokud není prokázán opak.

  • Kupujícímu přísluší práva z vad uvedená v článku 6 tohoto reklamačního řádu. Kupující může požadovat dodání nové věci bez vad, pouze pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat pouze výměnu součásti. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady (viz §2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

  • Na záruku se nevztahují závady vzniklé neodborným zacházením, nárazem do pevných překážek a nedodržování návodu k obsluze.

  • Záruka se nevztahuje na opotřebitelné díly, tj. nože, ložiska, řemeny, těsnění

  • Závadu musí zákazník uplatnit ihned jak se projeví, pokud se tak nestané mohou vzniknou následné škody a tím zaniká nárok na uplatnění reklamace.

         Prodávající neodpovídá za vady:

      1. u věci prodávané za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

      2. za opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

      3. u použité věci za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí zákazníkem.

 

  • Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením věci do provozu, je považována za vadu věci pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly:

    1. sjednány v kupní smlouvě a provedeny prodávajícím nebo jinou osobou na odpovědnost prodávajícího,

    2. provedeny zákazníkem a vada vznikla na základě nesprávných pokynů uvedených v návodu k montáži nebo uvedení věci do provozu.

  • Záruční doba je dva roky.

  • V případě koupě již použitého zboží činí doba pro uplatnění práv z vadného plnění jeden rok.

  • Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy zákazník po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá (viz §1922 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

  • Prodávající je povinen vydat zákazníkovi potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání.

Článek 5 - Lhůta pro uplatnění reklamace

  • Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

  • Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady (viz § 19 zákona o ochraně spotřebitele). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit (Článek 6). Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace (dle § 605 zákona č. 89/2012 Sb.).

  • Zákazník se může o výsledek reklamace sám zajímat na adrese provozovny, kde reklamaci uplatnil.

Článek 6 - Práva z vad

  • V případě, že vada je odstranitelná, považuje se vždy za nepodstatné porušení smlouvy. V takovém případě má zákazník vždy výhradně právo na odstranění vady opravou věci.

  • V případě, že vadu nelze odstranit opravou věci, má zákazník právo na dodání nové věci bez vady, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, vzniká kupujícímu v tento moment právo požadovat jen výměnu součásti. Pokud vadu nelze odstranit ani opravou věci ani dodáním nové věci bez vady, má zákazník právo na přiměřenou slevu z ceny nebo právo odstoupit od smlouvy.

  • Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

  • Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.

  • Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

  • Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

Článek 7 - Opětovné vyskytnutí vad

  • Zákazník má právo na dodání nové věci, výměnu součásti, přiměřenou slevu z ceny věci nebo odstoupení od smlouvy také, jestliže nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

  • Opětovné vyskytnutí vady po opravě jde jen tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, opětovně vyskytne.

  • O uvedený případ nejde, projeví-li se na věci po předchozí opravě jiná než dosud reklamovaná vada. Větším počtem vad věc trpí tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně alespoň tři odstranitelné vady.

Článek 8 - Náklady reklamace a řešení sporů

  • Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

  • V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady.

  • Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů zejména na systém www.vasestiznosti.cz, případně na příslušný soud.

Článek 9 - Součinnost zákazníka

  • Zákazník je povinen poskytnout prodávajícímu, resp. autorizovanému servisu, neprodleně veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění (včetně odpovídajícího potřebného vyzkoušení nebo demontáže výrobku).

  • Zákazník je zejména povinen předat výrobek při uplatnění reklamace čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujících takové ověření a odstranění vady vpřípadě nedodržení bude účtováno číštění stroje.

  • Zákazník je povinen předat výrobek prodávajícímu, resp. autorizovanému servisu, kompletní. V případě, že výrobek nedodá kompletní a je-li kompletnost výrobku nezbytná k zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty k vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících součástí.

Článek 10 - Vyzvednutí zboží ze záruční opravy

  • Zákazník je povinen vyzvednout si zboží ze záruční opravy nejpozději do 5 dnů po skončení reklamační doby 30 dní, kdy měla být záruční oprava provedena. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 500,-Kč bez DPH za každý den prodlení s vyzvednutím opraveného zboží.

ČLÁNEK 11 - MÍSTO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

  • místo pro uplatnění reklamace  Křenovice 85 398 43

  • zákazník je povinnen dopravit reklamované zboží na své náklady na adresu provozovny Křenovice 85

  • při reklamační opravě u zákazníka je zákazník povinnen uhradit náklady spojené s dopravou do místa opravy dle ceníku dopravy.


Tento reklamační řád platí pro zboží zakoupené po 1. 1. 2014.

 

 

Vrácení zboží do 14 dnů

 

Vážení zákazníci, na této stránce se Vám pokusíme podrobněji vysvětlit možnosti vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě.

K čemu vlastně tato 14 denní lhůta slouží?

Právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu bylo zavedeno z důvodu nemožnosti vyzkoušet a prohlédnout si zboží při nákupu pomocí prostředků komunikace na dálku. Tato 14 denní lhůta má tedy zákazníkovi poskytnout tyto možnosti stejně, jak by je mohl osobně provést v kamenném obchodě. V žádném případě tato lhůta nemá sloužit k vypůjčení zboží pro vlastní účely,

Toto právo zaniká nákupem pokud zákazník nakupuje IČO.

Za jakých okolností vzniká právo na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě od zakoupení?

V případě, že k uzavření kupní smlouvy dojde pomocí prostředků komunikace na dálku, tedy například pomocí internetového obchodu, má kupující dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Objednávka přitom nesmí být uzavřena na IČO.

Kdy tato 14 denní lhůta začíná a kdy končí?

Zákonná 14 denní lhůta pro vrácení zboží nabývá platnosti v den převzetí zboží. Pokud si tedy v našem obchodu objednáte zboží například ve čtvrtek a v pátek si jej převezmete, 14 denní lhůta nabývá účinku v pátek a trvá 14 následujících kalendářních (nikoliv pracovních!) dní. Pokud konec této lhůty připadně na svátek či víkend, je jako její poslední den platnosti brán následující pracovní den.

Do kdy je třeba vrátit zboží a informovat o odstoupení od kupní smlouvy?

Pokud se rozhodnete využít 14 denní lhůty pro vrácení zboží, je třeba o této skutečnosti informovat prodávajícího nejpozději poslední den této lhůty a to pouze písemnou formou - v případě zaslání rozhodnutí poštou je nutné, aby dopis s rozhodnutím byl odeslán prodávajícímu nejpozději poslední den 14 denní lhůty pro vrácení zboží. Odstoupení je také možné zaslat e-mailem na info@ok-traktory.cz a to nejlépe jako nafocenou podepsanou kopii.

Zakoupené zboží je po odstoupení od smlouvy nutné vrátit co nejdříve, tedy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Kam zboží zaslat? Co k němu přiložit?

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě můžete zaslat adresu provozovny Petr Bareš, Křenovice 85. Bernartice 398 43.

Spolu se zbožím, které jste nabyli na základě kupní smlouvy je v případě zaslání zboží dopravcem nutné dodat písemné rozhodnutí o odstoupení od kupní smlouvy . V případě osobního vrácení zboží je možné toto odstoupení sepsat na místě. Samozřejmě je dodat doklad o koupi, abychom Vaši žádost mohli co nejdříve přiřadit a vyřídit.

Náklady na dopravu zboží zpět k prodejci hradí bez možnosti náhrady kupující.

V jakém stavu musí být vrácené zboží?

Zboží je možné vrátit v jakémkoliv stavu, je však nutné mít na paměti, že prodejce si může z částky, která Vám má být vrácena, strhnout náklady, které musel vydat na uvedení daného zboží zpět do prodeje. Proto je vhodné uvést zboží před vrácením do stavu co nejvíce odpovídajícího tomu, v jakém jste zboží převzali po zakoupení.

Pokud by u vráceného zboží například chyběl obal, prodejce má právo požadovat finanční náhradu nákladů spojených se získáním obalu nového. Stejně tak pokud je zboží poškozené či nese známky opotřebení,  má prodejce právo si z částky, která má být vrácena, strhnout sumu, která bude odpovídat opotřebení či poškození daného výrobku. Částka, která bude kupujícímu vrácena za výrobek je posuzována vždy u každého zboží individuálně.  

Zboží tedy může být vráceno bez obalu a může být použité.

 

Kdy mi budou vráceny peníze?

Peníze za zboží Vám zašleme (domluveným způsobem) co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ale ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Spotřebitel nemá právo na náhradu poštovného, které zaplatil při zakoupení zboží.

Jaké zboží vrátit nelze?

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

  • objedná li si zákazník zboží u kterého je uvedena dostupnost NA OBJEDNÁVKU 
  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

  • při osobní odběru nebo při předání zboží u zákazníka dodavatelem, kde bylo součástí předání také předvedení a seznámení zákazníka se strojem
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

 

 

KONTAKTY

A-agro

Adresa: Křenovice 85

PSČ: 398 43 Křenovice

Email: info(a)a-agro.cz

Telefon: +420 603 499 282

M2M3Z